2010. május 31., hétfő

Múlt heti úgróbajnokság

A múlt héten bent a cégnél szerveztek egy ugrókötél versenyt, ahol 12 fős csapatok versenyeztek egymással. Természetesen nem munkaidőben, tudjátok, Japánban azt nem lehet. Ebédidőben... kérem szépen. 2 fő tekerte a hosszú kötelet és 10 másik ugrált. A lényeg, hogy 2 percen belül ki tud hosszabb, megállás nélküli ugrósorozatot produkálni.

6 csapat kezdte a versenyt szerdán, kieséses alapon. A 3 legjobb és a legjobb vesztes továbbjutott a csütörtöki elődöntőbe, majd pénteken volt a döntő a két legjobb között. Nos szerdán 29-23-ra nyert a csapatunk. Csütörtökön 49-21-re vertük a szerdai győztest, sajnos pénteken 60-58-ra kikaptunk a végső győztestől. Mivel többen voltunk 12-nél én csak szerdán meg pénteken ugráltam. De ne aggódjatok, nem a magyar sizőláb láb miatt nem sikerült a győzelem. Azt azért halkan megjegyzem, hogy nem egyszerű 10 embernek 50-et megcsinálni, és a pörgetőknek is nagyon kell figyelni. A döntőben mi kezdtünk és az 58 az addig messze legmagasabb volt. Már a pezsgőt bontogattuk, amikor a másik csapat két igen gyenge kísérlet után 60-at ugrott, éppen a 2 perc letelte előtt.

A nap végén készítettem egy pár képet a csapatról meg a szurkolóinkról. A közvetlen kollégáim közül nincs a képen senki.

Na várjatok csak... Mikor vége lett az egész mókának megkérdezték, hogy tudok-e frizbizni. Néztem ki a fejemből, micsoda, mi jöhet még. De gyorsan rávágtam, persze, vegyetek be, hisz Magyarországon minden nap frizbizek. Nos, nem tudom mikor, de valamilyen frizbivel kapcsolatos lesz a következő megmérettetés.

Van még egy érdekes dolog, amit megosztok veletek, nekem is új volt, pedig már két hónapja itt vagyok. A Hitachi-nak az egyik szimbóluma a "Hitachi fa" (Hitachi tree), ami tényleg egy valódi fa Hawai-on. Minden ebédszünetet délben az erről a fáról szóló híres japán dal vezet be. Legközelebb, majd a dalt is megkeresem nektek.

Üdv Nektek, lassan lefekszem
Boti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése