2010. november 27., szombat

A folyó mellett "Bicóval"

Az egyik legjobb barátom "Bicó", hétvégenként sok időt töltünk együtt. Valójában a Suginishi tulajdona, csak időlegesen haverkodom vele, amíg Fujisawa-ban tartózkodom, de nagyon jól összebarátkoztunk. Olcsó boltban vásároltam láncolajat, és adtam már neki kétszer is, azóta még jobb haverom :-). Hosszabb hétvégi haverkodások során picit feltöri a hátsómat, de megbocsátom neki. Itt az első képen ti is láthatjátok "Bicó" haveromat. Azért rozsdás, mert a valódi gazdája közel lakik a tengerparthoz és a sós, párás levegő a hosszú élete során kikezdte az amúgy karcsú testét és végtagjait. De belső értékei, mint például a váltó, rendkívül kimagaslóak, a fékein lehetne segíteni, de még mindig meg tudtunk állni...
Nos, komolyabbra fordítva a szót, szabadidőmben gyakran pattanok fel a kölcsönkapott bringára és tekerek a környéken. A lakásomtól északnak van egy szuper biciklis út, ezen gyakran felmegyek 20 kilométert, majd ugyanúgy vissza. Ma is így volt ez, kb. 15 fok Celsius, kellemes napsütés, így reggel úgy döntöttem, hogy újból megcsinálom a kis túrámat. Beraktam a fényképezőgépemet és készítettem néhány képet az őszbe borult környékről. Az útnak nagy része első osztályú bicikli-"autó"-pálya, de vannak normál úton haladó részek is. Ez nem jelent problémát, mert a japán autósok rendesen figyelnek a biciklisekre, akikből kismillió van, főleg az olyan klassz hétvégeken, mint a mostani. A második képen láthatjátok a bringautamat. Az út mellett látható egy hatalmas torony is, ami kb. 4 km-re van a lakásomtól. Rengeteget törtem (és töröm) a fejemet, hogy mi a franc lehet ebben az épületben de még nem jöttem rá, hogy micsoda. Mikor látom, mindig megfogadom, hogy megkérdezem a kollégáimtól, de soha nem jut eszembe. Hátha Takai-san, olvasva a blogot megfejti a rejtélyt. Ha van kedvetek ti is találgathattok, a mostani képtárban készült róla közeli kép is.

Jó fejtörést
Üdv.
Boti

1 megjegyzés:

  1. Botond,

    Az a torony regen egy temapark "pagodaja" volt. A temapark csodbe ment ugy 2002-ben. Evekig ott allt uresen.

    2008 elott egy uzletember kitalalta, hogy hotelt keszit belole. De 2008-ban a valsag utan lealltak a munkalatok.

    Szerintem meg evek mulva is ott lesz uresen.

    Attila

    VálaszTörlés