2011. március 13., vasárnap

Itt a 2. nap is nyugodt, északon gondok

Az éjszaka nyugodt volt, jobban aludtam, mint tegnap. A telefonom egyszer sem jelzett rengésveszélyt. Reggel óta azonban már kétszer is figyelmeztetett, egy időben a tévében is azonnal felugró figyelmeztető ablakkal. Az utórengések sem kicsik, némelyik 5-ös vagy annál kicsivel nagyobb erősségű. A figyelmeztetés után az épület lassan bemozdul, majd pár másodperc után elül a mozgás. A reaktor leállításán küzdenek, egyelőre uralják a helyzetet, az egész ország szorít nekik. A folyamatos szökőár figyelmeztetés szintjét a keleti és délkeleti partszakaszon a legalacsonyabbra csökkentették, a nyugati parton pedig megszüntették.
Délelőtt vásároltam is. Az utcán a szokásosnál kevesebben vannak, az emberek picit bespájzolnak, ha rosszabbra fordulna a helyzet. A pékárú nagyrészt elfogyott, csak a legdrágább készítmények vannak még valamelyest a polcokon. Pékárún kívül minden kapható. Jelenleg gyönyörű szép idő van, majdnem 20 fokig melegszik délutánra, de holnaptól sajnos hidegebbre és esősebbre fordul az idő. Ha viszont itt esni kezd, akkor az többnyire nagyobb mennyiség, ami nem fogja megkönnyíteni a mentést.

2 megjegyzés:

  1. Szervusz,
    hát, nem irigyellek. Vissza jöttem megint megnézni, mi van veled. Asszonykád eldöntötte, hogy megy-e?
    Üdv: Péter

    VálaszTörlés
  2. Szia! Lefújva az út, megpróbáljuk áttenni egy nyugisabb európai célra, ha majd hazamentem elmegyünk valahova. Most kaptam a hírt, áramkorlátozás lesz. Nálunk reggel 6:20 és 10:00, este meg 16:50 és 20:30 között. Kíváncsi vagyok holnap mi lesz a melóban, biztos ott is meg kell húzni a nadrágszíjat.

    VálaszTörlés